Julian Aleman - Reisverslagen van Sarah, Erwin, Colin en Julian Aleman - WaarBenJij.nu Julian Aleman - Reisverslagen van Sarah, Erwin, Colin en Julian Aleman - WaarBenJij.nu

Julian Aleman

Hallo Allemaal, het is eindelijk zover. We mogen onze zoon en broertje Julian Lyu ophalen in China. Zaterdag 10 mei 13:40 vertrekken we vanaf Schiphol naar Beijing om daar hopelijk 05:00 zondagochtend aan te komen, daarna reizen we door naar Zhengzhou, de hoofdstad van de provincie Henan.
We gaan jullie op de hoogte houden van onze reis in China.

Als alles gaat zoals het hoort te gaan dan komen we op dinsdagochtend 27 mei om 05:40 weer aan op Schiphol, vlucht CZ345 China Southern . Dus voor de vroege vogels...

We hopen dat jullie onze blog leuk vinden om te lezen.

De blog is beveiligd met een wachtwoord n.l. "JLAleman14" , graag willen we jullie verzoeken dit voor jullie zelf te houden.

Hi there, this blog is for the adoption of our 2nd son Julian.
You can follow this blog bij logging in at waarbenjij.nu username "JulianAleman" with password "JLAleman14".